Gästbloggare.

24 Aug

Igår gästbloggade Anna Gable i Bohusläningens Bokblogg om den stundande releasen av hennes debutroman.

Vill du också gästblogga om böcker hos Bohusläningen? Eller i min blogg på tema inspiration? Det behöver inte röra böcker hos mig, utan inspiration i sig.

I gengäld gästbloggar jag gärna hos er också!

5 svar to “Gästbloggare.”

  1. S.W augusti 24, 2012 den 12:51 e m #

    Jag skulle väldigt gärna blogga hos dig!

  2. stoffisen augusti 24, 2012 den 2:38 e m #

    Vilket roligt initiativ! Det vore supertrevligt. Inspiration ang vad?

    • annagranstrom augusti 24, 2012 den 5:01 e m #

      Inspiration helt enkelt! Något från ditt liv som inspirerar andra? Någon händelse, epok i ditt liv eller vad som helst 🙂 Rätt fritt, men det ska inspirera! 🙂

  3. Pockethexan augusti 24, 2012 den 9:04 e m #

    Vill bara tacka för senast o hälsa att nu äntligen har jag skickat texten till dig för att få lite fakta hjälp.

    Kramis o hoppas att du har tid för mig! / Pockethexan

  4. Eva Holmquist (@evaholmquist) augusti 25, 2012 den 1:36 e m #

    Hej!
    Gästbloggar gärna på Bohusläningens bokblogg, men också gärna hos dig. Du är naturligtvis välkommen hos mig… 🙂
    Kram Eva

Kommentera

