Bloggträffen!

23 Aug

Så träffades vi på Thaiköket på Söder i tisdags, och det var grymt roligt. Speciellt eftersom jag inte hade träffat någon av dem innan. Vi var It’s all gonna be fine, Chaos By, Pop my heart, EmmaSofieW, Limpan och jag. En salig blandning människor från Sveriges alla hörn (nästan). Väldigt lyckat, i min mening. Och så roligt för mig att kunna hitta på sånna här saker nu mot slutet, nu när det bara är … 11 dagar kvar. 11 dagar! Förstår ni? Det är ju ingenting.

Dessutom köpte samtliga min bok, och det tackar jag ju (nervöst) för.

5 svar to “Bloggträffen!”

  1. Lisa augusti 23, 2012 den 10:38 f m #

    Meh! Jag då! Jag vill också gå på himla bloggträff! Buhuu. Ibland är det lite surt att en inte bor i nån av storstäderna där de flesta av mina andra bloggvänner bor.
    Och nä, jag kan nästan inte fatta det! För ett år sedan, när jag var höggravid med Vidar så sa du att det skulle dröja massamassa år innan du ´skulle få ditt bebislängt stillat. Tänk så fel du hade! =)

    • annagranstrom augusti 23, 2012 den 10:49 f m #

      Vi får kirra en bloggträff igen, senare. På annan ort!

      Är glad att jag hade fel! Trodde aldrig att jag skulle bli preggers på en gång när vi började. Inte heller att M verkligen skulle bli redo där. Vad avlägset allt det där känns… Nu när allt är så himla rätt och självklart!

  2. Bubbel augusti 24, 2012 den 6:05 f m #

    Vad mysigt ni verkar haft! 🙂 kram

  3. emma augusti 24, 2012 den 12:54 e m #

    Tusen tack för att du styrde upp det, det var himla fint att få träffa er alla!
    Lycka till nu, 11 dagar är ju ingenting!

  4. Husfrun augusti 25, 2012 den 8:41 f m #

    Vilken härlig stund ni verkar ha haft. Klart att alla köpte din bok – jag ska betala in pengar nu när jag sätter mig med räkningarna. Ska bli så roligt att läsa den.
    Kram.

Kommentera

