Halva min Måne hos nätbokhandlare.

7 Aug

Det är så roligt att se sin (MIN!) alldeles egna bok finnas på både Bokus och Adlibris. Man kan t.ex. ha den under bevakning och även gilla genom Facebook.

När den finns i lager kan man även skriva en recension och vara med och tävla om att bli ”månadens recension”, iallafall på Bokus. Det gör ni va?

Sedan kan tilläggas att det fortfarande är billigast att köpa den direkt genom mig, men vem vet – någon kanske vill smygköpa …

Har redan fått in ett 80-tal beställningar innan den ens är här, förutom de typ trettio gratisexemplaren som är inbokade hittills. Är överväldigande glad!

Adlibris!

Bokus!

 

20 svar to “Halva min Måne hos nätbokhandlare.”

  1. Linnéa Geiger augusti 7, 2012 den 9:05 e m #

    STORT!!

  2. stoffisen augusti 7, 2012 den 9:35 e m #

    Jisses! Så himla kul vännen!
    Det ska bli så roligt när jag får köpa den av DIG. LÄngtar 🙂
    Kram fina

  3. Husfrun augusti 8, 2012 den 7:21 f m #

    Det är så himlans himlans kul. Stort grattis till dig. En vacker dag önskar jag att vi blir kollegor 😉 Om inte förr – betalar jag in till boken när jag tar resten av räkningarna i slutet av månaden. Är hopplöst med minnet!
    Kram.

    • annagranstrom augusti 9, 2012 den 6:08 f m #

      Självklart, när du vill! Med risk för att det blir precis när bebis kommer och då dröjer ju leveransen av boken lite extra 🙂 Skickar den efter betalning. Och författarkollegor – helt klart! 🙂

  4. Åsa augusti 8, 2012 den 7:26 f m #

    Åååh grattis!!
    Den ska jag köpa 🙂
    Puss på dig!

  5. Jojjo (@milda_martha) augusti 8, 2012 den 9:19 f m #

    Ska bli otroligt spännande att läsa den!

  6. jennyslondon augusti 8, 2012 den 12:12 e m #

    Stort, stort, STOOOORT grattis till dig! Jag kommer absolut att köpa den! 🙂

    • annagranstrom augusti 11, 2012 den 7:26 e m #

      Gärna! Helst genom mig direkt, blir billigare för dig! 🙂

  7. Kikan augusti 8, 2012 den 7:45 e m #

    Det är bara SÅ cooolt!!!!!!

  8. -Jenny- augusti 8, 2012 den 8:01 e m #

    Fick du mitt beställningsmail med adress och grejer? Jag har inte fått något svar med kontonummer ännu i alla fall? Ska hur som helst bli kul att läsa din bok!

  9. Trillingnöten augusti 10, 2012 den 1:57 f m #

    Så jäkla coolt det är, måste kännas helt galet fantastiskt!

  10. Fröken Fynd augusti 10, 2012 den 7:23 e m #

    Grattis!

  11. Min plats i solen augusti 11, 2012 den 8:32 e m #

    Härligt Anna! Ser fram emot att läsa din bok. 🙂

    Kram Lotta

  12. Marlene augusti 13, 2012 den 9:09 e m #

    Spännande!!!!!!

  13. Emma Kreü augusti 14, 2012 den 11:59 f m #

    GRATTIS!!!

  14. Linnéa augusti 14, 2012 den 6:38 e m #

    Kul ! 😀
    Är det en ungdomsbok eller mer ”vuxenbok” har inte läst så mycket om den, men den verkar ganska bra 🙂

    • annagranstrom augusti 16, 2012 den 8:13 f m #

      Hej!

      Det är en ungdomsroman (18+, även om det står 15+ på Adlibris). En roman för ”unga vuxna”, med andra ord. Du får gärna läsa provkapitlet på http://www.smakprov.annagranstrom.com och se om det är något som faller dig i smaken! Den blir dock ganska sorglig lite senare…

      Roligt att du tycker att den verkar ganska bra! 🙂

Kommentera

