Tack för din beställning.

16 Jul

Jag tänker så här: Med en bebis sen kommer jag aldrig (iallafall inte på länge) kunna sitta i lugn och ro och surfa runt bland böcker eller stryka fingrarna längs bokryggar i bokhandlar. Lika bra att bygga på samlingen olästa medan jag har chansen, eller hur? Dessutom har Bokus just nu köp fyra, betala för tre. Passa på!

– 1 st Det du inte såg 
– 1 st Tigerkvinnan
– 1 st Cirkeln 
– 1 st 1Q84 : första boken – april-juni 
– 1 st Sju jävligt långa dagar 
– 1 st Frihet 
– 1 st Elsas hemlighet 
– 1 st Alla mina vänner är superhjältar 
– 1 st Tusen små bitar (Läst och älskar, därav ge bort som present)
– 1 st Min vän Leonard (Läst och älskar, därav ge bort som present)
– 1 st Sankta Psyko
– 1 st Ru

4 svar to “Tack för din beställning.”

  1. Nilla juli 16, 2012 den 1:13 e m #

    Okej!
    Jag är inte nödbedd i det här departementet. Ska också köpa James Freys böcker, tror jag.

  2. stoffisen juli 16, 2012 den 8:31 e m #

    Oj!
    Det var inte illa må jag säga…

  3. Min plats i solen juli 16, 2012 den 9:02 e m #

    Det var mycket läsvärt där på din lista och visst gäller det att passa på när det är lite billigare och när du nu dessutom har tid. Och du, det går alldeles utmärkt att gå och stryka fingrarna längs bokryggar med en sovande bebis i vagnen. 😉

    Ta hand om er alla tre.

    Kram Lotta

  4. Casa Annika juli 16, 2012 den 11:14 e m #

    Den är jättefin, din nya blogg.

Kommentera

