Provtryck på omslaget!

10 Jul

Image

Gud så spännande att ha det i min hand. Snart är hela boken här, på riktigt. 304 pocketsidor färsk roman för unga vuxna.

 

15 svar to “Provtryck på omslaget!”

  1. Lisa juli 10, 2012 den 6:16 e m #

    Shit vad tufft det är alltså! Kul att ha följt dig hela resan och ser mkt fram emot att läsa den!
    Och hey, kul med ny blogg!

  2. stoffisen juli 10, 2012 den 7:47 e m #

    Åh vad roligt att du valde wordpress!
    Ska bli så roligt att följa dig här. Omslaget är superfint! Kram

  3. Mammas machete juli 11, 2012 den 2:16 f m #

    Jättefin sida! Och omslag! Grattis! Det här kommer att bli bra! Kram!

  4. Hanna Lans juli 11, 2012 den 11:39 f m #

    Så snyggt! Både omslaget och nya bloggen. 🙂

  5. RackarTuss juli 11, 2012 den 2:27 e m #

    Hej Anna!
    Så kul!
    Jag lägger till denna i min blogglista.
    Kram, RackarTuss

  6. Husfrun juli 11, 2012 den 3:21 e m #

    Vad fin din bok blir. Jag vill såååå läsa den.
    Och klart jag hänger på här i nya bloggen.
    Kram.

  7. stoffisen juli 11, 2012 den 6:24 e m #

    *skrattar*
    Jag undrade precis vem Anna var, men nu har jag listat ut det 😉
    Ja, hon var så snygg att klockorna stannade..
    Kram

  8. Helena Milton juli 11, 2012 den 6:38 e m #

    Så fint omslag!

  9. Kristina Svensson (@KristinaHSvens) juli 11, 2012 den 8:01 e m #

    Jag gillar verkligen omslaget. Blev mycket snyggare på boken än det såg ut på bild tidigare. Färgstarkt och annorlunda.

  10. Min plats i solen juli 12, 2012 den 11:51 f m #

    Vilken känsla! Så mycket spännande som händer i ditt liv just nu. Vilket äventyr du har framför dig; din bok (så fint omslag), ny blogg (här kommer jag att stortrivas) och det största äventyret av dem alla – det där lilal pyret i magen. Livet är gott! 🙂

    Sköt om dig och grattis till både bok och ny blogg Anna.

    Kram Lotta

  11. J juli 15, 2012 den 10:43 e m #

    Åh, kan den inte kma ut snart så jag kan cykla ner till bibblan o be dem köpa in några exemplar! Är så himla nyfiken på den

    • annagranstrom juli 16, 2012 den 10:16 f m #

      Säger detsamma, men snart är den här! Innan eventuella bibliotek köper in dröjer nog tyvärr lite, först måste man ju få recension/utlåtande och sedan hoppas att biblor beställer… Men du får hemskt gärna köpa den av mig innan – inte alltför dyrt!

  12. My life in Silicon Valley juli 16, 2012 den 3:39 f m #

    Woho!! Stort grattis! Vad roligt!

  13. Nadja juli 16, 2012 den 2:51 e m #

    Så snyggt och jag längtar så efter boken! Tyvärr åker jag redan imorgon men om jag kommer hem till i jul så vill jag träffa dig och lillen! Kram

  14. Emmas Bokhylla juli 17, 2012 den 8:57 f m #

    Åh, vad roligt det här ska bli!!

    Den ser verkligen fantastiskt snygg ut, jag ser fram emot att kunna beställa den!

    Kram!!

Kommentera

