Bloggjulkalender!

27 Nov

Hittade denna hos Colombialiv och glömde nästan bort för en sekund att jag aldrig kommer ha möjlighet att fullfölja den. Ärsh. Jag kalenderbloggar när det finns möjlighet helt enkelt.

Hänger ni på?

  1. Berätta om dig själv.
  2. Berätta om staden som du bor i.
  3. Berätta om din bästa vän.
  4. Berätta om en person som du beundrar.
  5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
  6. Berätta om bloggarna du läser.
  7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.
  8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
  9. Berätta om en av dina favoritlåtar.
  10. Berätta om vad som finns i din väska.
  11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.
  12. Berätta om någon som du saknar.
  13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.
  14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.
  15. Berätta om en av dina favoritböcker.
  16. Berätta om hur du var när du var liten.
  17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
  18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
  19. Berätta om en vän som bor långt bort.
  20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.
  21. Berätta om någon som du älskar.
  22. Berätta om något som du är beroende av.
  23. Berätta om ditt bästa julminne.
  24. Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

 

27 svar to “Bloggjulkalender!”

  1. Colombialiv november 27, 2012 den 5:24 e m #

    Roligt!

  2. petchie november 27, 2012 den 8:54 e m #

    Man kan ju forsoka… Goda intentioner sa dar infor nyarsloften och annat 😉

  3. Lisa november 27, 2012 den 9:15 e m #

    En sån där hade varit perfekt för mig nu mitt i all bloggtorka, men jag lyckades faktiskt genomföra hela kalendern förra året. Första gången jag slutför en påböjad lista.
    Ska bli kul att läsa din lilla kalender! =)

  4. stoffisen november 27, 2012 den 9:46 e m #

    Jag är på!!

  5. bubbelsblogg november 28, 2012 den 6:55 f m #

    Låter som en kul tanke – ska göra mitt bästa för att fullfölja!;)

  6. -Jenny- november 28, 2012 den 11:18 f m #

    Åh sköj! Jag är på. Perfekt om man inte har någon fantasi!

  7. Casa Annika november 28, 2012 den 11:20 f m #

    Nix, jag kämpar fortfarande med min 30-dagarslista som jag började med för en och en halv månad sedan. Trodde inte att det skulle bli så svårt. Men jag ser fram emot att följa din och Annikas kalendrar!

  8. Kikan november 28, 2012 den 6:30 e m #

    Åh vad kul! Den skall jag absolut köra på bloggen. Personligt, roligt och perfekt när man får bliggtorka 🙂 Kram

  9. mittilivetochjag november 28, 2012 den 10:38 e m #

    Jag tror inte heller att jag orkar men… det skulle vara kul att läsa dina svar.
    Kram!

    • mittilivetochjag november 28, 2012 den 11:13 e m #

      OK, jag är på!

  10. wordsbymia november 29, 2012 den 12:22 f m #

    Jag ska försöka va på =) Såg skoj ut. Kram

  11. Nadja november 29, 2012 den 6:35 f m #

    Åh, denna hoppar jag på! Även om jag är rätt dålig på a fullfölja saker.. Har du tid och möjlighet att ses i jul! Så att jag äntligen får köpa din bok, träffa din bebis (hoppas jag att jag får) och snacka om vad som händer i våra liv (:

    • annagranstrom november 29, 2012 den 7:28 f m #

      Åh! När ska du vara här? Vill gärna ses! Jag åker dock inte kommunalt med V, men det löser sig nog. När är du i Sve? Kraam!

      • annagranstrom november 29, 2012 den 7:28 f m #

        Men bra, ställde samma fråga två gånger…

      • Nadja december 1, 2012 den 8:42 f m #

        jag kan komma ut och hälsa på i dina kvarte.. jag ä hemma 15:e till den 25:e december och längtar SÅ mycket!

  12. Louise november 29, 2012 den 8:14 f m #

    Borde va på… Har inte skrivit blogg sen innan Alma föddes…

  13. KIP december 6, 2012 den 1:34 e m #

    Ja! Jag kör också! Med lite modifiering ibland.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Mitt i livet och Jag - november 28, 2012

    […] 27 Nov […]

  2. Bloggkalender | bubbelsblogg - november 29, 2012

    […] en rolig kalenderutmaning på Annas blogg (https://annagranstrom.wordpress.com/2012/11/27/bloggjulkalender/) som i sin tur hittat den på en annan blogg som jag tänkte haka på efter bästa förmåga, så […]

  3. Blog Advent Calendar « Petchie's adventures - december 1, 2012

    […] found a blog advent calendar over at my friend Anna’s blog, and thought why not? At least I will try to blog everyday, with scheduling posts and trying to be […]

Lämna en kommentar